Kehonpainoharjoittelun tunnit

Kehonpainoharjoittelun tuntivalikoimamme kuuluvat kehonhuolto-, liikkuvuus-, voima-, movement- ja käsilläseisontatunnit. Tutustu tarkemmin tuntikuvauksiin alta.

Kehonhuolto:

Kehonhuoltotunneilla haetaan liikkuvuutta ja rentoutta kehoon erilaisten harjoittelumetodien kautta. Tällä tunnilla jätetään pinnistelyt narikkaan, palautellaan kehoa ja haetaan lihaksistolle ja hermostolle rentoutta. Tunti on sopii hyvin jokaiselle!

Kehonpainoharjoittelu Liikkuvuus:

Dynaaminen liikkuvuusharjoittelun tunti, jossa avataan kehoa ja samalla lisätään hallintaa ja voimaa liikkuvuuden rajoissa. Tunnilla tutustutaan myös venyttelyn erikoistekniikoihin, joilla saadaan hyviä tuloksia aikaiseksi. Tunti sopii kaikille.

Kehonpainoharjoittelu Voima:

Tule tutustumaan voiman kehittämiseen kehonpainoharjoittelun keinoin. Tunneilla opetetaan progressioita aina perusliikkeistä vaativampiin variaatioihin – kunkin harjoittelijan omalle tasolle sopivasti. Tunnin työosiossa luvassa on mm. monipuolisia jalkaharjoitteita ja vetävien ja työntävien liikkeiden vahvistamista! Tunti sopii kaikille.

Kehonpainoharjoittelu Movement:

Monipuolista avaavaa ja vahvistavaa liikettä keholle, jossa tavoitteena on kehittää ns. toimivampaa kehoa jokaisessa liikeen suunnassa. Tunnin työosioissa tutustutaan myös ns. eläinliikkeisiin! Tunti sopii kaikille.

Kehonpainoharjoittelu Käsilläseisonta:

Tule tutustumaan siihen, kuinka jokainen voi oppia seisomaan käsillään! Tuntiin kuuluu paljon oheisharjoitteita, joilla kehoa vahvistetaan ja opetetaan progressiivisesti kohden vaikeampia taitoharjoitteita. Tunti sopii jokaiselle, joka on kiinnostunut oppimaan käsilläseisontaa, sekä myös edistyneemmät huomioidaan tunneilla.

movementespoo-logo-maisema-800pix