Kurssit

Elokusssa 2019 starttaamme Tapiolan Heikintorin studiollamme jälleen Kehonpainoharjoittelun Starttikurssit ja hikeä nostattavat Bootcamp-kurssit! Tarjolla on myös Ninja Juniorit -treenejä 9-12 vuotiaille.

Tutustu alta kurssivalikoimaamme ja valitse itsellesi sopivin, ilmoittautumiset sähköpostitse: info@movementespoo.fi – lisätietoja puh. 050-3299519

Kehonpainoharjoittelun Pika-starttikurssit (ma/ke/pe)

starttikurssit tapiola

Kenelle: Aloittelijoille ja niille, jotka haluavat pohjatiedot perustekniikoista ja kehonpainoharjoittelusta

Sisältö: Kurssiin kuuluu 3 viikon ajan oma harjoitusvuoro (voit valita maanantain, keskiviikon tai perjantain), joissa käydään läpi oikeaoppisia ja turvallisia suoritustekniikoita ja etsitään jokaiselle harjoittelijalle sopivat tasot. Liikkeisiin kuuluvat mm. erilaiset punnerrus-, kyykky-, keskivartalo- ja vetävät-harjoitteet. Kurssilla tutustutaan myös kehonhuoltoon ja liikkuvuusharjoitteluun.

Lisäinfoja ja ilmoittautumisohjeet: Kehonpainoharjoittelun Starttikurssit

Bootcamp (ma/to)

bootcamp-kurssi-2018

Kenelle: Starttikurssin käyneille tai niille, jotka haluavat lisätä tehoa treeneihinsä.

Sisältö: Kurssiin kuuluu kevään ajan oma viikottainen harjoitusvuoro (voit valita joko maanantain tai torstain), joissa treenataan lihaskuntoa ja nostatetaan sykettä. Treeneissä tulee tutuksi myös monipuolinen dynaaminen liikkuvuusharjoittelu. Harjoituksissa käytetään kehonpainoliikkeiden lisäksi myös mm. kahvakuulia ja levytankoja.

Lisäinfoja ja ilmoittautumisohjeet: Bootcamp-kurssit

Ninja Juniorit (ti)

ninja-juniorit-kurssi-2018

Kenelle: 9-12 vuotiaille lapsille

Sisältö: Treenit hakevat vaikutteita mm. kamppailulajeista ja kehonpainoharjoittelusta, tietenkään sopivaa temppuilua unohtamatta! Salimme tatami, puolapuut, voimistelurenkaat, jumppamatot ja muut välineet antavat mahdollisuudet todella kokonaisvaltaiseen ja hauskaan harjoitteluun.

Lisäinfot ja ilmoittautumisohjeet: Ninja Juniorit -kurssi

Miehet 60v+ Päiväklubi (ti, to)

66413703_357878378259823_2349781327810658304_n

Kenelle: 60+ vuotiaille miehille

Sisältö: Jokaisen tasolle sopivasti liikkuvuuden ja lihaskunnon kehittäminen, jolla parannetaan toimintakykyä omassa arjessa ja harrastuksissa. Kipu- ja kireystilojen vähentäminen ja oikeanoppisen harjoittelun varmistaminen.

Lisäinfot ja ilmoittautumisohjeet: Päiväklubi 60+v