Kehonpainoharjoittelun Starttikurssit

Haluatko päästä helposti sisään kehonpainoharjoittelun monipuoliseen maailmaan? Tule mukaan keväällä 2018 alkaville starttikursseillemme, joissa jokainen oppii helposti ja turvallisesti harjoittelun perusteet ja tekniikat.

Ryhmätreeneihin kuuluvat viikottaiset yhteistreenit, yhteensä kuusi kertaa. Harjoituksissa käydään läpi mm. erilaisia kyykky-, punnerrus-, veto- ja keskivartaloharjoitteita. Lisäksi osallistujat pääsevät tutustumaan liikkuvuusharjoitteluun ja kehonhuolto, sekä liikeharjoitteluun (ns. Movement). Kurssi sopii erinomaisesti aloittelijoille, tai niille jotka haluavat ottaa kehonpainoharjoittelun perusteet hyvin haltuun.

Huom: Kurssi ei ole pakollinen lukujärjestyksemme tunneille osallistumiseen, mutta siitä saa hyvät pohjatiedot ja paljon oppeja itselle sopiviin harjoituksiin.

Aikataulut & hinta:

Maanantain treeniryhmä 5.3-16.4. (ei treenejä 2.4./pääsiäinen) klo 16.30-17.25
*Vastuuohjaaja Jarno Härkönen

Starttikurssi (6 harjoitusta): 89€ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ

Starttikurssi (6 harjoitusta) + 5-kerran kortti muille tunneille (ovh. 79€): 149€ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ

Ilmoittaudu mukaan!

Paikka: Yoga & Movement Center, Kauppamiehentie 1, Espoo

Ilmoittautumiset ja kurssimaksut Avoinna24-verkkokaupassamme (mikäli haluat maksaa esim. Smartumeilla, niin olethan yhteydessä meihin sähköpostilla info@movementespoo.fi)

Ohjaajat:

Starttikurssien ohjaajina salillamme toimivat Jarno HärkönenJoosua Visuri ja Sami Obele

Harjoitusten teemoja:

Työntävä voima ja suoran käden voima: mm. punnertamisliikkeet, olkapään hyvinvointi, lapojen liike, koko vartalon hallinta ja jännitys

Vetävä voima: roikkumisen hyödyt, vaakasoudut ja leuanvedon progressiot, hartioiden eteenpäin kiertymisestä eroon

Jalkojen voima: oikeaoppinen kyykkytekniikka, ”myytit kyykystä ja niiden murtaminen”, kyykky lepoasennoksi, lihasten aktivointi oikein, polven hyvinvointi, nilkan liikkuvuus ja rooli

Keskivartalon voima: keskustan toiminnan ymmärrys, syvät vs. pinnalliset lihakset, millä eri tavoin keskustaa kannattaa harjoitella, lankku 2.0, toiminnan yhdistäminen liikkeeseen

Kehonhuolto ja liikkuvuusharjoittelu: kuinka kehoa ”öljytään” auki, liikkeen vieminen arkeen, monipuoliset dynaamiset liikkuvuusharjoitteet, kehon ketjujen avaaminen ja ymmärtäminen, liikkuvuusharjoittelun tehokeinot

Movement -harjoittelu: monipuolisen liikkeen merkitys kehon hyvinvoinnille, liikkeiden yhdistäminen, eri liikesuuntien harjoittelu, movementin perusliikkeet ja liikeyhdistelmät

Lisäinfoja: info@movementespoo.fi / puh. 050-3299519

starttikurssi-movementespoo