Kehonpainoharjoittelun Starttikurssit

Haluatko päästä helposti ja edullisesti sisään kehonpainoharjoittelun monipuoliseen maailmaan? Tule mukaan kevään starttikursseille, joissa treenataan jokaisen omalle tasolle sopivasti! Kevään ensimmäiset startit alkavat 13.1 ja 17.1 ja hinta viiden treenin kurssille on 79€.

starttikurssit tapiola

Kurssiin kuuluu viisi harjoituskertaa, joissa käydään läpi mm. erilaisia kyykky-, punnerrus-, veto- ja keskivartaloharjoitteita. Lisäksi osallistujat pääsevät tutustumaan hieman liikkuvuusharjoitteluun ja kehonhuolto, sekä liikeharjoitteluun (ns. Movement). Kurssi sopii erinomaisesti aloittelijoille, tai niille jotka haluavat ottaa kehonpainoharjoittelun perusteet haltuun.

Huom: Kurssi ei ole pakollinen lukujärjestyksemme tunneille osallistumiseen, mutta siitä saa hyvät pohjatiedot ja oppeja itselle sopiviin harjoituksiin.

Aikataulu & ohjaajat:

Maanantain treeniryhmä 13.1-10.2. 16.30-17.25
*Ohjaaja: Miikael Ollila

Perjantain treeniryhmä 17.1-14.2. klo 16.30-17.25
*Ohjaaja: Sami Obele

Ilmoittaudu mukaan!

HUOM! Jos otat Starttikurssin yhteydessä treenikortin samalla, saat vapaasti valita milloin otat sen käyttöön (3kk sisällä kurssin alusta). Ilmoittautumiset alta linkeistä (HUOM! Kirjoita tekstikenttään valitsemasi kurssin päivä):

Starttikurssi (5 harjoitusta): 79€ – ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ

Starttikurssi (5 harjoitusta) + 4vko kortti avoimille tunneille: 149€ – ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ

Starttikurssi (5 harjoitusta) + 10krt kortti avoimille tunneille: 199€ – ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ

Paikka: Yoga & Movement Center, Kauppamiehentie 1, Espoo

Ilmoittautumiset ja kurssimaksut Avoinna24-verkkokaupassamme (mikäli haluat maksaa esim. Smartumeilla, niin olethan yhteydessä meihin sähköpostilla info@movementespoo.fi)

 

Harjoitusten teemoja:

Työntävä voima ja suoran käden voima: mm. punnertamisliikkeet, olkapään hyvinvointi, lapojen liike, koko vartalon hallinta ja jännitys

Vetävä voima: roikkumisen hyödyt, vaakasoudut ja leuanvedon progressiot, hartioiden eteenpäin kiertymisestä eroon

Jalkojen voima: oikeaoppinen kyykkytekniikka, ”myytit kyykystä ja niiden murtaminen”, kyykky lepoasennoksi, lihasten aktivointi oikein, polven hyvinvointi, nilkan liikkuvuus ja rooli

Keskivartalon voima: keskustan toiminnan ymmärrys, syvät vs. pinnalliset lihakset, millä eri tavoin keskustaa kannattaa harjoitella, lankku 2.0, toiminnan yhdistäminen liikkeeseen

Kehonhuolto ja liikkuvuusharjoittelu: kuinka kehoa ”öljytään” auki, liikkeen vieminen arkeen, monipuoliset dynaamiset liikkuvuusharjoitteet, kehon ketjujen avaaminen ja ymmärtäminen, liikkuvuusharjoittelun tehokeinot

Movement -harjoittelu: monipuolisen liikkeen merkitys kehon hyvinvoinnille, liikkeiden yhdistäminen, eri liikesuuntien harjoittelu, movementin perusliikkeet ja liikeyhdistelmät

Lisäinfoja: info@movementespoo.fi / puh. 050-3299519

starttikurssi-movementespoo