Käsilläseisonta-kurssit

Tervetuloa opettelemaan kevään ajaksi kanssamme käsilläseisonnan jaloa taitoa! Treeniryhmät kokoontuvat kerran viikossa ja harjoituksissa löydetään jokaisen omalle tasolle sopivat harjoitteet. Olet siis tervetullut mukaan vaikket ole ikinä harjoitellutkaan käsilläseisontaa, mutta treenit sopivat myös edistyneemmille harjoittelijoille.

Käsilläseisonnan harjoittelu koostuu salillamme useammasta osa-alueesta, joita työstetään jokaisessa harjoituksessa: liikkuvuus, linjaus, voima, tasapaino ja taito. Monelle haastavaa hyvän käsilläseisonta-asennon saavuttamisessa ovat esim. rintarangan kireys tai ranteiden heikkous. Kun näitä elementtejä työstetään sopivilla järkevillä harjoitteilla, luomme vahvan pohjan pitkäjänteiselle ja kehittävälle treenille.

23331417_447560618971086_5535852559802806079_o

Yleisin virhe lähteä opettelemaan käsilläseisontaa on vain koettaa ponnistella ylös, jonka jälkeen toivotaan että siellä pysyttäisiin. Tätä ennen on kuitenkin lukematon määrä harjoitteita, joilla saamme ponnistuksen lopulta johtamaan nättiin suoraan linjaan ja stabiiliin käsilläseisontaan. Ja käsilläseisonnassa löytyy aina lisää harjoiteltavaa ja uusia harjoitteita, joten homma ei käy tylsäksi vaikka jo perus käsilläseisonnassa jonkun aikaa pysyisikin!

Käsilläseisontaryhmät kokoontuvat keväällä aina tiistaisin klo 19.30-20.25 tai sunnuntaisin klo 16.30-17.25, treenejä keväällä on yhteensä 19 kertaa/ryhmä.

Valitse tästä itsellesi sopiva kurssi ja ilmoittaudu mukaan verkkokauppamme kautta:

Tiistain treeniryhmä 14.1-19.5, 249€ – 19 kertaa, ohjaajana Judit Sziva

Sunnuntain treeniryhmä 12.1-24.5 (ei treenejä 12.4/Pääsiäinen), 249€ – 19 kertaa), ohjaajana Aaro Helander

ILMOITTAUDU MUKAAN (kirjoita tekstikenttään tiistai tai sunnuntai): Käsilläseisonta-kurssit

judit uusi movementespoo nimi

aaro uusi movementespoo nimi

Lisäinfot: info@movementespoo.fi / 050-5339803